fredag 22 maj 2009

Avslöjande

Nu är det ju fritt fram att avslöja sig för sin hemliga bokvän i både Pocket & Trix och Pocketbyte Mini.

I Pocketbyte Mini har jag skickat paket till Anna som har dessa två bloggar, Annas bokhylla och Zucchino.

Själv har jag fått paket av Amy som har bloggen Mitt liv i text och bild.

I Pocket & Trix har jag skickat till Marie med bloggen Översättarlivet.

Själv har jag fått paket av Hanna som just nu befinner sig i Indien. Hennes blogg finns här.

Jag vill passa på att tacka mina två hemliga bokvänner, det var jättefina och innehållsrika paket och det var väldigt roligt att få dem. Det var också skoj att skapa sina egna paket och jag hoppas det blir fler utbyten framöver.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh, hej! Vad kul att få veta vem du är. Tack så mycket för alla böcker :)