lördag 29 december 2007

Böcker till salu

Här finns de böcker jag har till salu för tillfället. Är ni intresserad av någon bok så skriv en kommentar, eller maila mig på carola_lindstrom@hotmail.com Jag kan maila mer info samt skicka foton på de böcker ni är intresserade av, ifall ni vill. Kan även ordna paketpris. Listan kommer att fyllas på kontinueligt.

Kurslitteratur/Facklitteratur:


  • Västerlandets historia del 1 - Edward R. Tannenbaum (Nyskick, inbunden) 20:-

Skönlitteratur:

  • Om vänskap - Larsson & Palm (Ny, inbunden) 30:-
  • Vecka 43 - Hanne Örstavik (Ny, inbunden) 20:-
  • Roparen - Stig Trenter (Inbunden, fint skick) 10:-
  • Ett barn ska jag ha - Tomas Dömstedt (Fint skick, läst en gång) 20:-
  • Ture Sventon och varuhuset - Åke Holmberg (Fint skick) 15:-

Antologier/diktböcker:

  • Århundradets ordmusik - Göran Hessler (kartonnage) 10:-
  • Ordens musik - Göran Hessler (kartonnage) 10:-
  • Den nyaste ordmusiken - Göran Hessler (kartonnage) 10:-

Pocket:

  • Mannen och pojken - Tony Parsons 10:-
  • Marionetter - Patrick Redmond 10:-
  • Den inre kretsen - Mari Jungstedt 10:-
  • Så sänkte jag Sovjetunionen - Jan Kallberg 10:-
  • Populärmusik från Vittula - Mikael Niemi 10:-
  • Det verkliga livet - Hanne-Vibeke Holst 10:-

Tidningar:

  • Språktidningen nr 1 2008 (oläst) 20:-
  • Språktidningen nr 2 2008 (oläst) 20:-
  • Camino nummer 5 2008 (oläst) 20:-
  • Allt i hemmet nr 6 2008 (oläst) 20:-

1 kommentar:

Anonym sa...

borde också rensa, men å så svårt det är...