tisdag 17 november 2009

Pocket & Prassel - Tredje paketet

Idag kom tredje och sista (snyft!) paketet i Pocket & Prassel. Ett välfyllt paket som kändes perfekt för mig. Jag tror att min hemlige bokvän kan läsa tankar, för igår tänkte jag att jag skulle behöva en vegetarisk kokbok eftersom vi äter alltmer vegetariskt, men jag har fastnat i några recept som jag upprepar gång på gång. Vore kul med ny inspiration. Och det fick jag av min bokvän, i form av Vego Paradiso, en kokbok jag hört talas om men aldrig bläddrat i. Dessutom fick jag klassikern Röda rummet av Strindberg. Paketet var också välfyllt av prassel! Värmeljus, massor av thé, kryddmix, klubbor, rökelse, en jordgubbsdoftande tvål och härlig rättvisemärkt choklad.

Tack för paketet och för att du varit min hemliga bokvän denna gång, jag är jätteglad för alla tre paketen!

1 kommentar:

Din hemliga bokvän 3.0 sa...

Vad kul att du gillade innehållet. Tycker också det är synd att det är slut. Det har varit så roligt att hitta på paket till dig. Och du missade väl inte att kortet innehöll en liten ledtråd till vem jag är? Jag citerade en vers ur en svensk visa som även har lite anknytning till namnet på min blogg. ;-)