onsdag 16 december 2009

Julklappspåse

Igår dök min julklappspåse upp. Den var innehållsrik och min hemlige boktomte hade verkligen bemödat sig om att skapa ett paket som jag skulle tycka om. Jag är nöjd med varenda sak i paketet. Först och främst så fanns det ett handskrivet brev där bokvännen berättade hur hon tänkt när hon skapade paketet. Boken jag fick var I trygghetsnarkomanernas land, en av böckerna på min pocketönskelista. Jag fick också bakformar, servetter, näsdukar och en mumsigt god chokladkaka. Dessutom fanns där med en läsdagbok, perfekt för mig som är så dålig att lista vilka böcker jag läst. I paketet fanns också ett armband som min hemlige bokvän har pärlat själv och det var precis i min smak, jättefint verkligen! Tyvärr glömde jag att lägga med det när jag skulle fota. Jag är jätteglad för paketet och vill passa på att tacka min bokvän och önska dig en riktigt God Jul!!

Ursäkta den suddiga bilden, min kamera håller på att ge upp...

3 kommentarer:

Ingentingela sa...

Hej och tack snälla för paketet du skickat till mig, det blev verkligen en personlig fullträff och jag är jätteglad. Kram

Mina Zahirer sa...

Var roligt att du blev glad för mitt lilla paket! God jul till dig också!

hanna sa...

Jag vill tipsa dig om min blogg då jag ser att du läst min bok "Varje dag har vi en liten tävling"