tisdag 11 november 2008

Julklappspåse

Nu har jag skickat iväg det sista paketet i Pocket & Prassel, och väntar även på att få mitt sista paket. Det är tråkigt att det är slut med Pocket & Prassel för den här gången, för jag tyckte verkligen att det var jättekul att få klura ut vad jag skulle skicka iväg (framförallt tema-paketen). Självklart var det också jätteroligt att hitta ett paket i brevlådan och se vad min hemlige bokvän hade komponerat ihop för spännande till mig.

Nu har jag hittat nästa skojiga utmaning. En bok om dagen (som har grundat Pocket & Prassel) ska köra Julklappspåse! Det går ut på att skicka minst en bok plus något mer till en annan bloggare innan jul. Alla fakta om utbytet finns här. Det låter verkligen kul och jag har redan hoppat på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ligger lite efter med månadens paket, men det kommer ligga på lådan senast imorgon så misströsta inte!