fredag 14 december 2007

Sjuk

Jag har varit hos min bror och hos mina föräldrar i en vecka för att ta hand om mina brorsbarn, eftersom deras mamma har legat på sjukhus. Puh, det är jobbigt att ha en 6-månaders, en ettåring och en på 2,5 år! Som tack har min bror fixat min bil, så nu har jag äntligen ett fungerande centrallås och även termostaten är fixad. Jag har också lyckats hitta lite julklappar där nere.

Mina brorsbarn var lite snuviga, så både jag och min lilla tjej var snuviga när vi åkte hit upp igen. Jag har också lyckats få feber, hade 39 grader igår när jag kom upp, men det var efter att ha kört i tre timmar och packat i och ur bilen alla saker vi hade med oss.

Men mig gör det inte så mycket att jag är sjuk. Jag har handlat och fixat, så jag tänkte inte gå ut på hela helgen. Istället har jag en stor hög med olästa böcker, så det kommer att komma en mängd recensioner framöver.

Inga kommentarer: