onsdag 24 mars 2010

En fråga till er läsare

Som ni kanske vet så driver jag också Barnboksbloggen där jag skriver om barnböcker och föräldraböcker. Bloggen fanns tidigare på Alltombarn.se men jag flyttade den till en egen domän vid årsskiftet. Eftersom jag har ont om tid och inte riktigt hinner uppdatera mina bloggar så ofta som jag skulle vilja så funderar jag på att slå ihop båda bloggarna och skapa en kategori för vuxenböcker på Barnboksbloggen. Jag tänker mig att det blir enklare och mindre tidskrävande att uppdatera endast en blogg. Vad tror ni om det? I så fall skulle jag alltså avsluta Bokmamman och bara satsa på Barnboksbloggen.

I samband med detta så tänkte jag ta in fler skribenter till Barnboksbloggen. Så om du vill recensera barnböcker eller känner någon som gärna vill, så maila på barnboksbloggen@hotmail.com och berätta lite om dig själv.

Jag är också sugen på att utveckla Barnboksbloggen med till exempel tävlingar, författarintervjuer, temaspecialer m.m. Har ni några tips för att utveckla bloggen eller om ni har något ni gärna vill läsa om, så maila eller kommentera gärna.

Inga kommentarer: