lördag 1 maj 2010

Dags för flytt

Flera bokbloggar har lagt ner senaste tiden, bland annat En annan sida som jag följt i flera år. Själv tänker jag inte lägga ner bloggen Bokmamman. Däremot blir det en flytt. Från och med idag, första maj, kan ni istället läsa mina inlägg på Barnboksbloggen. Jag har i ett par års tid drivit båda bloggarna parallellt, men har inte riktigt tid och ork för det längre. Jag tror att det blir fler och oftare uppdaterade inlägg om jag slår ihop bloggarna. Har idag suttit och flyttat med alla gamla inlägg till Barnboksbloggen, men de är inte kategoriserade ännu. På Barnboksbloggen har jag tidigare skrivit om barnböcker och böcker om föräldraskap. Men numera blir det alltså också vuxenböcker av alla möjliga kategorier där.

Välkommen till Barnboksbloggen - boktips för dig och ditt barn

Glöm ej att ändra länkar.

Inga kommentarer: