söndag 14 september 2008

Pocket & Prassel - Första paketet

I fredags fick jag det första paketet i Pocket & Prassel. Tyvärr kunde jag inte fota för batteriet i kameran var helt urladdat. Och nu är det hur som helst för sent, för nu är prasslet uppätit.

Paketet innehöll:
* Flyga drake av Khaled Hosseini (en bok som jag länge velat läsa och nu ser fram emot att börja på)
* En chokladkaka, rättvisemärkt mörk choklad (jättegod!)
* Minipasta (som jag länge har letat efter för att använda när jag ska koka egen barnmat till min dotter)
* Rooibos thé jordubb och peppar (har inte smakat ännu, men det låter som en spännande smak)
* Popcornkrydda (visste inte ens att det fanns särskild krydda för popcorn - spännande!)

Dessutom fanns det med ett personligt och trevligt brev också.

Tack min hemliga bokvän, det var ett jättefint paket!!! Ser fram emot nästa paket!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt paket! Jag älskade Tusen strålande solar. Sparar Flyga drake ett teg till tror jag! Det är så roligt det här. Jag längtar redan efetr nästa paket!

Anonym sa...

Skönt att höra att du tyckte om paketet! Jag håller redan på att klura på nästa paket, jag hoppas jag ska kunna ordna något bra till det också!

I Veras hus sa...

Vilket trevligt paket! Jag skulle också vilja vara med i ngn form av bokkedja.Vi har en bokcirkel via jobbet där vi läser & träffas & diskuterar.Kul, för man får läsa böcker som aldrig ens skulle övervägt att läsa själv.

Tack för kommentar borta hos mig!

Jo, tyget sätter jag enkelt upp med häftpistol.Min bästa vän härhemma:-) Eller jag gör alltid d med alla tyger jag har på väggarna hemma.

Amoroso sa...

Kul med bokpaket!!
Hoppas föresten du vill vara med o läsa sista boken i klassiker året. Just nu diskuteras det för fullt om vilken som blir den sista; tyck till du med! Hoppas du får en skön helg annars!

Amoroso sa...

Jag har en utmaning på gång inne i bloggen, vore roligt om du nappade!