måndag 30 juni 2008

Pocketutbytet 7

Så har den sjunde boken i pocketutbytet kommit. Det är en tjej som heter Jessica som har skickat boken Den hungriga prinsessan av Christina Herrström. (Tack Jessica!) Ytterligare en bok som jag inte har läst. Däremot har jag läst annat av samma författare, det är nämligen hon som ligger bakom Ebba & Didrik och Glappet. Jag gillade både böckerna och tv-serierna och ser nu fram emot att läsa den här boken. Kan bli en skön sommarläsning.

Hittills har jag alltså fått sju pocketböcker. Jag är ju med i pocketutbytet två ggr, vilket betyder att jag skulle ha fått 72 pockets. Visst är sju bra, med tanke på att jag bara har skickat två. Det är dessutom sju böcker som jag inte har läst, men som jag gärna vill läsa, så man måste ju säga att det ändå är bra med sju böcker. Men det är trots allt inte 72.

1 kommentar:

Amoroso sa...

Tänkte uppdatera min länklista. Hoppas att det är ok att jag lagt till dig i min länklista!